سونوگرافی سینه

سونوگرافی سینه روشی بدون درد برای تشخیص بیماری های سینه  میباشد .سونوگرافی پستان با استفاده از امواج فروصوت  داخل بدن را به نمایش میگذارد.

در این روش در ابتدا پزشک رادیولوژیست مقداری ژل سونوگرافی سینه را بر روی پوست شما قرار میدهد.پس از آن با استفاده از پروپ کوچکی که مبدل نام دارد شروع به معاینه بدن شما میپردازد.به دلیل این که تصاویر حالت real time یا همان تصاویر زنده میباشد پزشک میتواند با استفاده از دستگاه سونوگرافی سینه تمام اندام های بدن شما را به خوبی مشاهده کند.

مرکز سونوگرافی شمال تهران واقع در سعادت آباد این امکان را به شما میدهد که در محیطی کاملا بهداشتی و استریلیزه و به طور مداوم استفاده از ماده های ضدعفونی و هم چنین با استفاده از پزشک های رادیولوژی با تجربه بالا خیال راحت و آسوده به سونوگرافی خود بپردازید.

این روش قابلیت نمایش جریان خون را دارد.

طبق آمار جهانی سرطان سینه در زنان یکی از شایع ترین در زنان و علتی برای مرگ و میر در زنان است.در صورت تشخیص زود هنگام که در وهله اول با استفاده از یک دستگاه سونوگرافی با کیفیت شما میتوانید این بیماری را بدرستی تشخیص داده و بر این بیماری غلبه کنید و این بیماری را شکست دهید.

سونوگرافی سینه

ایا سونوگرافی سینه درد دارد؟

در پاسخ به سوال بالا میتوانیم بگیم ک خیر این سونوگرافی فاقد هیچ گونه درد بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.ماده ی ژل مانندی ک بر روی پوست شما قرار میگیرد فاقد هیچ گونه ماده ی حساسیت زا بوده و هیچ گونه ضرری برای شما ندارد.

• دستگاه سونوگرافی پستان در این کلینیک بسیار با کیفیت بوده و به شما تشخیص دقیقی میدهد که پس از انجام آن  با خیال راحت با مراجعه کردن به پزشک معالج خوتان میتوانید به ادامه درمان ادامه دهید.

زمانی ک سرطان در مرحله اول تشخیص داده شود ممکن است بیمار به شیمی درمانی نیاز نداشته باشد.

از جمله علائم سرطان سینه میتوان به قرمزی،تورفتگی،پوست پرتقالی شدن،بروز زخم و یا فرو رفتن سینه و درد در سینه میتوان اشاره کرد.